REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“ #NUEPREATARZIU reciclează cu Auchan! ”
Perioada campaniei: 05.08.2024 – 29.09.2024
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1 Organizatorul Campaniei „#NUEPREATARZIU reciclează cu Auchan” (denumită în continuare „Campania”) este AUCHAN ROMANIA S.A. , societate pe acțiuni din România, cu sediul în București, str. Brașov nr. 25, sector 6, având codul de înregistrare fiscală RO17233051, înregistrată în Registrul Comerțului cu nr. J40/2731/2005, reprezentată prin domnul Jean SIMON, în calitate de Director Direcțiunea Produs ( denumita in continuare „Organizatorul”).
1.2 Campania se va derula in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial (denumit în cele ce urmează „Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toți participanții şi pentru toate entitățile implicate în Campanie. Regulamentul este întocmit și este făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, oricărei persoane, pe site-ul auchan.ro si site-ul leifheit.ro, precum si la sediul Magazinelor Participante (menționate la secțiunea 3 din Regulament), la Serviciul Clienți.
1.3 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ care vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Avand in vedere limitarile obiective specifice materialelor si/ sau mesaje publicitare si/ sau cu rol de comunicare, acestea vor fi completate cu prevederile prezentului Regulament.
1.4 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfășurării Campaniei. Orice astfel de modificari vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public pe site-ul auchan.ro si leifheit.ro, precum si la sediul Magazinelor Participante, la Serviciul Clienti, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru luarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite. Organizatorul își rezervă dreptul de a suspenda și/sau înceta/prelungi Campania cu condiția de a înștiința, în prealabil, Participanții cu privire la modificările operate.
SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE şi DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania va fi organizată şi se va desfăşura exclusiv în magazinele Auchan de pe teritoriul României menționate mai jos (denumite in continuare „Magazinele Participante”), pe durata de funcționare a fiecarui Magazin Participant (conform programului de lucru afișat la sediul fiecaruia), în perioada 05.08.2024 – 29.09.2024 (inclusiv), (denumita in continuare „Perioada Campaniei”), în condițiile respectării prevederilor prezentului Regulament.
COD MAGAZIN |
DENUMIRE MAGAZIN |
ADRESA |
001 |
TITAN |
Bd. 1 Decembrie 1918, nr.33A, sector 3, Bucuresti, 032455 |
002 |
TARGU MURES |
Strada Gheorghe Doja 243, Târgu Mureș 540228 |
003 |
PITESTI |
DN65B Nr.F4, Sat Geamana, Comuna Bradu, Jud. Arges, 117140 |
004 |
CLUJ |
Str. Alexandru Vaida Voievod, Nr.53-55, Iulius Mall,Cluj-Napoca, 400436 |
007 |
TIMISOARA |
Str. Demetriade, nr.1, Iulius Mall,Timisoara, 300088 |
008 |
CONSTANTA |
Bd. Aurel Vlaicu, Nr. 220, Constanta, 900380 |
009 |
SUCEAVA |
Str. Calea Unirii, nr.22, Iulius Mall Suceava, 720018 |
010 |
MILITARI |
Bd. Iuliu Maniu, Nr.546-560, Mall Militari, Sector 6,Bucuresti, 061129 |
011 |
IASI |
Palas Mall, Strada Palas nr. 5C, Iași 700051 |
012 |
CRAIOVA |
Calea Bucuresti Nr. 80, Electroputere Parc, Craiova, 200440 |
013 |
CRANGASI |
Bdul Constructorilor, nr.16A, Sector 6, BUCURESTI, 060511 |
014 |
DRUMUL TABEREI |
Strada Brasov, nr. 25, Sector 6, Bucuresti, 061444 |
018 |
BRASOV CORESI |
Str. Zaharia Stancu nr. 1, Brașov 500152 |
030 |
BERCENI |
Drumul Dealul Bisericii nr. 67-109, sector 4, Bucuresti, 042157 |
031 |
COTROCENI |
Bd. Vasile Milea nr. 4 Incinta Afi Palace Cotroceni, Sector 6, Bucuresti |
032 |
PALLADY |
Bd. Theodor Pallady nr. 51, sector 3, Bucuresti, 032258 |
033 |
VITAN |
Calea Vitan 236, București 077160 |
034 |
BACAU |
Calea Republicii nr. 181, Bacau, judetul Bacau, 600304 |
035 |
BAIA MARE |
Bd. Bucuresti nr. 144, Baia Mare, judetul Maramures, 430013 |
036 |
BRASOV VEST |
Soseaua Cristianului nr. 5, Brasov, judetul Brasov, 500053 |
037 |
CLUJ NORD |
Bd. Muncii nr. 1-15, Cluj Napoca, judetul Cluj, 400641 |
038 |
CONSTANTA SUD |
Soseaua Mangaliei nr. 195A, Constanta, judetul Constanta, 900082 |
039 |
CRAIOVA CRAIOVITA |
Calea Severinului, Craiova, judetul Dolj, 200233 |
040 |
DEVA |
Calea Zarandului nr. 87, Deva, judetul Hunedoara, 330182 |
041 |
GALATI |
Bd. Galati nr. 3A, Galati, judetul Galati, 800654 |
042 |
ORADEA |
Strada Ogorului nr. 171, Oradea, judetul Bihor, 410554 |
043 |
PITESTI GAVANA |
Strada Constantin Dobrogeanu-Gherea nr. 1, Pitesti, judetul Arges, 110104 |
044 |
PLOIESTI |
Str. nr. 1200, sat Blejoi , comuna Blejoi, judetul Prahova, 107070 |
045 |
SATU MARE |
Drumul Carei nr. 77-79, Satu Mare, judetul Satu Mare, 440187 |
046 |
SIBIU |
Strada Sibiului nr. 5, Șelimbăr 557260 |
047 |
TARGU MURES SUD |
Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 291, Targu Mures, judetul Mures, 540510 |
048 |
TIMISOARA NORD |
Calea Aradului nr. 56/A, Timisoara, judetul Timis, 300291 |
049 |
TIMISOARA SUD |
Calea Sagului nr. 223, sat Chisoda, comuna Giroc, judetul Timis, 307221 |
SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. Campania este deschisă participării persoanelor fizice cu vârsta de minimum 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei) care achiziţionează, in perioada Campaniei, Produsele Participante la Campanie și care dețin, un card de fidelitate, fizic sau digital, activ, MyCLUB Auchan, înrolat în contul de client şi care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament (denumite în continuare „Participanţi”). Pentru validarea înscrierii la Campanie, Organizatorul va avea în vedere data achiziției Produselor Participante, data înscrisă pe bonurile fiscale. Cardul de fidelitate MyCLUB Auchan se poate genera automat din contul de client de pe pagina de internet auchan.ro sau din aplicatia mobilă Auchan App sau poate fi solicitat un card fizic, în magazine, de la Serviciul Clienti sau la casele de marcat. Participanţii pot găsi informaţii despre activarea cardului de fidelitate Myclub Auchan, la adresa de internet: https://romania.auchan.ro/ro/continut/myclub-auchan.
4.2. Nu sunt eligibile pentru a participa în Campanie: (i) persoanele juridice, inclusiv forme asociative, cu sau fără personalitate juridică.
SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
5.1. Sunt considerate Produse Participante în această Campanie oricare din produsele LEIFHEIT descrise mai jos, achiziționate in termenii si conditiile Regulamentului, la prețul conform Campaniei, din Magazinele Participante, în Perioada Campaniei.
Denumire produs participant |
Preț întreg LEI, TVA inclus |
Preț cu voucher MyCLUB Auchan, conform Campaniei |
Reducere la cumparare cu voucher MyCLUB Auchan |
LEI, TVA inclus |
|||
LEIFHEIT MASA DE CALCAT AIR BOARD EXPRESS M SOLID |
342,86 |
240,00 |
30% |
LEIFHEIT MASA CALCAT AIR BOARD M COMPACT PLUS |
342,86 |
240,00 |
30% |
LEIFHEIT USCATOR DE RUFE PEGASUS 150 SOLID SPLIM |
184,29 |
129,00 |
30% |
LEIFHEIT SET CURATENIE ROTATION DISC MOP |
184,29 |
129,00 |
30% |
SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1. Participanţii la prezenta Campanie trebuie:
a) In Perioada Campaniei, să predea la Serviciul Clienți din Magazinele Participante o masa de calcat sau un uscator de rufe vechi (denumite în continuare „Deșeu”), cu condiția ca acestea să nu fie murdare și/sau să aibă conținut de orice fel, în perioada 05.08.2024 – 29.09.2024. În momentul predării Deșeului, aceștia vor primi un voucher fizic de reducere MyCLUB Auchan ce poate fi folosit impreuna cu cardul de fidelitate MyCLUB Auchan activ în momentul achiziționării unui Produs participant în Campanie
b) Să achiziţioneze, scanând anterior cardul de fidelitate MyCLUB Auchan activ, cel puţin un Produs Participant la Campanie în Perioada Campaniei din Magazinele Participante
c) În momentul plății unui Produs Participant, să prezinte la casa de marcat pentru scanare voucherul de reducere primit de la Serviciul Clienți, în cazul caselor de marcat cu casier, sau sa scaneze voucherul de reducere primit de la Serviciul Clienți, în cazul caselor de marcat unde Participantul scanează Produsele Participante, pentru a beneficia de prețul redus aplicabil în cadrul Perioadei Campaniei. O data scanat, voucherul de reducere devine invalid si NU mai poate fi folosit de Participant pentru o altă achiziție de Produse Participante, orice încercare de utilizare ulterioară reprezentand acțiune de fraudă a Campaniei. Indiferent dacă Participantul face plata la case cu casier sau fără, Participanții sunt obligați să predea voucherul de reducere utilizat casierilor din Magazinele Participante, Voucherul ramanand în Magazinele Participante unde se utilizează.
6.2. Fiecare voucher de reducere poate fi folosit o singura data exclusiv pentru achiziția unui singur Produs Participant cu reducere de 30%.
6.3. Un participant poate achiziționa oricâte Produse Participante, în perioada Campaniei, cu condiția ca pentru fiecare achiziție să facă dovada predării Deșeului, respectiv să prezinte sau să scaneze la casele de marcat câte un voucher de reducere MyCLUB Auchan primit de la Serviciul Clienți pentru fiecare produs achiziționat cu reducere în cadrul Campaniei. În situația în care Participantul nu va prezenta, în momentul achiziției, sau nu va scana un voucher de reducere în perioada Campaniei, acesta nu va putea beneficia de reducerea de preț aplicabilă în cadrul Campaniei. În lipsa voucherului de reducere, Clientul poate achiziționa Produsul Participant la preț întreg.
6.4. În situația în care Participantul dorește achiziția mai multor Produse participante în același timp, dar are în posesie doar un voucher de reducere, va efectua o achiziție separată pentru Produsul Participant la care va dori să folosească voucherul de reducere pentru a beneficia de reducerea de preț aplicabilă în cadrul Campaniei, urmând ca celelalte Produse Participante să fie achiziționate separat la prețul întreg afișat la raft, în momentul achiziției, în perioada Campaniei.
SECŢIUNEA 7 . VOUCHERE DE REDUCERE
7.1. Voucherele de reducere MyCLUB Auchan sunt înseriate, fiecare voucher având o serie unică numerică sub forma unui cod de bare cu 13 caractere.
7.2. Un voucher poate fi utilizat o singură dată (la efectuarea unei singure achiziții pentru un singur Produs Participant în Campanie).
7.3. Voucherele de reducere MyCLUB Auchan nu pot fi comercializate și nu pot fi convertite în bani.
7.4. Voucherele deteriorate, falsificate sau in orice alt mod contrafacute sunt considerate nule şi nu vor fi putea fi scanate în momentul achiziției. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum și Leifheit nu îşi asumă nici o răspundere pentru voucherele de reducere deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie. Organizatorul nu va fi obligat să acorde Produse Participante la prețuri de Campanie in baza unor astfel de vouchere de reducere care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi considerate valide.
7.5. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea voucherelor, de reducere sau de înstrăinarea lor.
7.6. Organizatorul nu va primi Deseuri si, respectiv, nu va elibera vouchere de reducere după data de 29.09.2024 (ora închiderii Magazinului participant în cauza). După această dată, Participanții vor putea achiziționa Produse Participante la prețul întreg afișat la raft. Dupa data incetarii Campaniei, Organizatorul nu va accepta vouchere de reducere la achizitia Produselor Participante.
SECŢIUNEA 8. RĂSPUNDERE
8.1. Organizatorul nu poate fi sub nicio forma tras la raspundere şi nu va fi în cazuri referitoare la drepturile de proprietate asupra voucherelor de reducere și, respectiv, a Deșeurilor predate la Serviciul Clienți în schimbul voucherelor de reducere. Toate diferendele si litigiile referitoare la drepturile de proprietate asupra voucherelor de reducere si/sau a Deseurilor nu vor implica Organizatorul. Acesta va acorda prețurile de Campanie Participantului care respectă prevederile Regulamentului Oficial.
8.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a analiza indeplinirea de catre Participanti a conditiilor de participare în Campanie; orice neregulă ce poate fi considerata ca încercare de fraudare se soldează cu descalificarea Participantului în cauză și neaplicarea reducerii de 30% la achiziția Produselor Participante în Campanie, Organizatorul nefiind obligat să anunțe această decizie.
8.3. Organizatorul nu își asumă raspunderea pentru:
● Situațiile în care mai multe persoane revendică același voucher de reducere, va beneficia de prețuri de Campanie la Produsele Participante acel Participant care va scana si va avea voucherul de reducere în original;
● Situațiile în care se dorește achiziția unui Produs Participant la preț aplicabil în cadrul Campaniei, in baza unui voucher de reducere în afara perioadei Campaniei.
8.4. Organizatorul are dreptul de a nu lua în considerare solicitările de acordare a reducerilor aplicabile Produselor Participante in perioada Campanie , dacă acestea nu îndeplinesc cumulativ condițiile menționate în prezentul Regulament.
8.5. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea avea impact asupra imaginii sau asupra costurilor acestei Campanii. Orice intenție de influențare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. În cazul în care sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat obținerea de vouchere de reducere, fără predarea unui Deșeu, Organizatorul are dreptul de a recurge la orice actiune permisa de lege impotriva unor astfel de persoane .
8.6. Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din participarea la Campanie, cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.
SECŢIUNEA 9. ÎNCETAREA CAMPANIEI
9.1. Campania poate înceta în cazul apariției unui eveniment ce constituie orță majoră sau caz fortuit.
Pentru scopul acestui Regulament, prin forța majoră se înțelege evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, care este de natură a exonera de răspundere partea care îl invocă. Prin caz fortuit se înțelege acel eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de Organizator, care este de natură a exonera de răspundere partea care îl invoca, inclusiv deficiențele de natură tehnică și a căror apariție pune pe acesta din urma în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament. În categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, pandemii, alte catastrofe de orice fel, precum și orice reglementare care poate apărea ulterior începerii Campaniei și care poate interzice sau modifica prezentul Regulament Oficial.
Dacă o situație de forta majora/caz fortuit, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1634 Cod Civil. Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice Participantilor la Campanie, în termen de 5 zile de la apariția cazului de forță majoră, existența acestuia. Aceasta Campanie poate fi încheiată înainte de termen în cazul producerii unui eveniment ce constituie forța majoră/caz fortuit sau în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua prezenta Campanie, dar nu înainte de a anunța publicul pe site-ul: auchan.ro. SECTIUNEA 11- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1. În conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), Auchan Romania S.A., în calitate de Operator, are obligația de a prelucra în condiții de siguranță si numai pentru scopurile specificate mai jos, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
11.2. Auchan Romania S.A. poate transfera datele dumneavoastră personale atunci când legislația națională o impune, în vederea îndeplinirii scopurilor enumerate mai jos, doar următorilor destinatari: instanțele de judecată, organe de urmărire penală și alte instituţii și autorități abilitate de lege să solicite aceste date, avocați, notari și alți consultanți pe care-i putem contracta pentru reprezentarea intereselor noastre legitime, precum și companii și brokeri de asigurări. Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: Auchan Romania S.A., București, Sector 6, Str. Brașov nr. 25, Camera 1, etaj 4, dpo@auchan.ro sau contact@auchan.ro.
11.3. În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal ale Participanților:
• nume;
• prenume;
• serie card de fidelitate;
• adresa de e-mail;
• număr de telefon mobil;
11.4. Datele cu caracter personal ale Participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator cu scopul organizării și desfășurării Campaniei si îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.
11.5. Datele vor fi prelucrate în temeiul obligației contractuale care face obiectul prezentului Regulament, precum și interesului legitim al Operator. Datele cu caracter personal colectate în cadrul Concursului de către Operator vor fi dezvăluite autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. Prin acceptarea participării la acest Campanie, Auchan Romania S.A. vă informează că utilizează servicii IT asigurate de către Auchan Retail International din Franța.
11.6. Datele cu caracter personal ale Participanților câștigători ai premiilor cu valoare mai mică de 600 lei vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectării acestora.
11.7. În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul informează Participanții cu privire la drepturile de care aceștia beneficiază, în calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
(i) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(ii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul la restricționarea prelucrării;
(v) dreptul de a se opune prelucrării, în condițiile prevăzute de lege;
(vi) dreptul la portabilitate a datelor;
(vii) dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
11.8. Participanții își pot exercita drepturile menționate anterior printr-o cerere adresată Operatorului la adresa București, Sector 6, Str. Brașov nr. 25, Camera 1, etaj 4, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail dpo@auchan.ro sau contact@auchan.ro.
11.9. Întrucât la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minimum 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității părintești notifică prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.
11.10. Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând Participanților la Campanie. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
11.11. Operatorul are dreptul de a modifica prezenta secțiune din Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi adusă la cunoștința Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11.12. În măsura în care, în cadrul Campaniei, Participanții dezvăluie date cu caracter personal aparținând unor terțe persoane, Participanții confirmă că au informat aceste persoane cu privire la modul în care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate și faptul că aceste date sunt folosite în scopul desfășurării Campaniei și că au obținut acordul persoanelor respective pentru această operațiune. În acest sens, Participanții au obligația de a informa aceste persoane cu privire la conținutul prezentei secțiuni.
SECTIUNEA 13. CONTESTATII şi LITIGII
13.1 Participanții pot depune contestații în legătura cu desfășurarea Campaniei , prin email, la adresa contact@auchan.ro sau telefonic prin apel cu tarif normal la Serviciul Clienți Auchan 021-9141 (program Luni-Sambătă, 08:00 – 20:00), până la data de 29.09.2024, inclusiv. După aceasta data, nicio contestație nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Contestațiile vor fi soluționate în termen de maxim 15 zile de la data depunerii acestora şi un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.
13.2 Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanții, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabila, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluționate în instanțele judecătorești române competente.
Auchan Romania SA
Director Directiunea PRODUS Jean Simon